Grand Auto

Poštovana/i,


zahvaljujemo Vam se na korištenju servisnih usluga GRAND AUTO d.o.o. te Vas molimo da nam svojim odgovorima na niže navedena pitanja pomognete da za Vas budemo još bolji.



Šasija vozila:

OCIJENITE SERVIS


1. Koliko ste zadovoljni sljedećim aspektima tijekom posjeta našem servisnom prijemu?
• ljubaznost servisnog osoblja
• uvažavanje želja i potreba od servisnog osoblja
• objašnjenje potrebnih radova prije izvođenja radova



2. Je li se od Vaše posljednje posjete našem servisu pa do danas, ponovno pojavila smetnja koja je trebala biti otklonjena, odnosno treba li se neki popravak ponoviti?



3. Koliko ste zadovoljni sljedećim aspektima Vašeg posljednjeg posjeta servisu?
• zadovoljstvo objašnjenjem obavljenih radova, odnosno računa
• vrijednost obavljenih radova u servisu u odnosu na cijenu servisa



Da li Vam je servisni savjetnik ponudio nešto iz postojeće akcije ili dodatne opreme?
• npr. aktualna sezonska ponuda (guma, akumulatora, kočnica, opreme), pregled vozila, izmjena kotača, njegu vozila itd.

NE DA


Ukoliko imate dodatnih savjeta, prijedloga za poboljšanje naših usluga prema Vama molimo Vas da ih navedete:



Upišite Vašu e-mail adresu:




Napomena: Osobne podatke koje ste unijeli putem ovog obrasca (broj šasije i e-mail adresa) koristimo isključivo u svrhu interne obrade zadovoljstva kupca isporučenim uslugama GRAND AUTO d.o.o. te se u druge svrhe neće koristiti.