5 godina jamstva bez ograničenja kilometraže
U svijetu punom ograničenja, lijepo
je znati da postoje i neke stvari bez ograničenja. Takvo je i petogodišnje
jamstvo za nova Hyundai vozila bez ograničenja
kilometraže što ga čini jedinstvenim na automobilskom tržištu.
5 godina jamstva mobilnosti
Hyundai jamstvo mobilnosti vrijedi na teritoriju
Republike Hrvatske za Hyundai vozila kupljena u RH koja su pokrivena tvorničkim
jamstvom. U slučaju nepredvidljivog kvara kada je vozilo ostalo nepokretno,
vozilo se bez naknade odvozi do najbližeg Grand Auto ovlaštenog servisa, a ako je
potrebno može se organizirati i zamjensko vozilo kao i noćenje u hotelu*.
*Podložno
posebnim uvjetima korištenja.
5 godina preventivnih pregleda vozila
5 preventivnih pregleda vozila u Grand Auto ovlaštenom
servisu u prvih 5 godina korištenja vozila. Preventivni pregledi obuhvaćaju
provjeru najvažnijih područja vozila. Našem stručnom servisnom osoblju omogućit
će da uoče bilo koji potencijalni problem, a vlasnicima Hyundai vozila sigurnu
i bezbrižnu vožnju.
Jamstveni period
Svaka komponenta, osim predmeta navedenih u nastavku,
Vašeg novog Hyundai vozila pokrivena je jamstvom od 60 mjeseci od datuma
izvorne maloprodajne isporuke ili datuma prve uporabe, bez ograničenja
kilometraže.
Viskonaponske baterije
Jamstvo na visokonaponsku pogonsku bateriju iznosi 96 mjeseci/160.000
km (što nastupi prije) od datuma izvorne maloprodajne isporuke ili datuma prve
uporabe.
Akumulator
Punjenje i/ili zamjena originalnog akumulatora
pokriveno je 24 mjeseca od datuma izvorne maloprodajne isporuke bez ograničenja
kilometraže uz uvjet normalne upotrebe.
Punjenje klimatizacijskog uređaja
Jedno dopunjavanje rashladnog klimatizacijskog uređaja
pokriveno je 12 mjeseci od datuma izvorne maloprodajne isporuke ili datuma prve
uporabe. Nakon toga punjenje je pokriveno samo kao dio jamstva pokrivenog
popravka sustava klimatizacije.
Boja
Jamstvo od korozije boje i površine pokriva oštećenja
laka i / ili koroziju, osim perforacije, poput estetske ili površinske korozije
zbog nedostataka u materijalu boje ili izradi, za 60 mjeseci od datuma izvorne
maloprodajne isporuke bez ograničenja kilometraže.
Prohrđavanje
Jamstvo od perforacije zbog nedostataka u materijalu
boje ili izradi, za 12 godina od datuma izvorne maloprodajne isporuke bez
ograničenja kilometraže.
Audio/Navigacijski sustav (RADIO, MP3, CD PLAYER)
Audio sustav je pokriven 36 mjeseci od datuma izvorne
maloprodajne isporuke bez ograničenja kilometraže.
Jamstvo na originalne dijelove
Originalni dijelovi koje je stranka platila su
pokriveni jamstvom u trajanju 24 mjeseci od datuma izvorne maloprodajne
isporuke ili datuma prve uporabe bez ograničenja kilometraže.
Informacije o gumama
Gume kojima su izvorno opremljena Hyundai vozila imaju
jamstvo njihovih proizvođača. Ako izvorne gume na vašem Hyundai vozilu imaju
nedostatak u materijalu ili izradi, obratite se proizvođaču guma ili pitajte u
poslovnicama Grand Auta.
Što je pokriveno jamstvom
Popravak ili zamjena bilo koje komponente koje je
izvorno proizveo Hyundai koja ima nepravilnost u izradi ili materijalu uz
normalnu uporabu i održavanje, osim predmeta koji su posebno navedeni u
odjeljku “Što nije pokriveno”. Uvjet za ostvarivanje jamstva je redovno
održavanje u Grand Auto ovlaštenim servisima uz korištenje originalnih dijelova
sukladno planu održavanja otisnutom u jamstvenoj knjižici.
Odgovornosti vlasnika
Pravilno korištenje, održavanje i
briga o Vašem vozilu u skladu s uputama sadržanim u vašem Priručniku za
vlasnika. (Ako vaše vozilo podliježe korištenju u teškim uvjetima vožnje,
trebali biste slijediti zahtjeve održavanja u skladu s navedenim u vašem
Priručniku za vlasnika.) Zadržite zapisnike održavanja. To može biti potrebno
kako biste pokazali da je izvršeno zahtijevano održavanje, kao što je navedeno
u Priručniku za vlasnika. Dostavite vozilo tijekom redovnog radnog vremena kod Grand
Auto ovlaštenog Hyundai servisera kako biste dobili jamstveni servis.
Provjerite obloge, boje ili druge probleme u izgledu u vrijeme isporuke novog
vozila.
Što nije pokriveno jamstvom
Usluge normalnog održavanja:
Uključujući provjere, zatezanje, podešavanje, podešavanje motora, prilagodba
sustava za gorivo, balansiranje kotača, čišćenje,
podmazivanje, promjena ulja, nadopunjavanje goriva, motornog ulja, tekućine
mjenjača, kočione tekućine, spojke, spremnika tekućine servo upravljača,
tekućine elektrolita akumulatora, antifriz rashladne tekućine, tekućine za
pranje vjetrobranskog stakla, klima-uređaja i rotacija guma.
Normalno pogoršanje ili istrošenost
bilo kojeg dijela:
– Svjećice
– Istrošene obloge kočnica / Diskovi
– Istrošene obloge spojke / Potisne ploče
– Metlice brisača
– Filteri
– Žarulje i osigurači
– V-remenje
– Ostalo trošenje i potrošni materijal.
Predmeti redovnog održavanja imaju jamstvo u redovnom
servisu, samo kad je zamjena rezultat grešaka u materijalu ili izradi.
Oštećenje ili kvar koji proizlazi
iz:
– Nepridržavanja pravilnog održavanja kao što se zahtijeva u Priručniku za
vlasnika.
– Neodgovarajuće uporabe, preopterećenja, nesreće, krađe, poplave ili požara.
– Korištenja nepravilnih ili nedovoljnih količina goriva, tekućine ili maziva.
– Oštećenje motora kao posljedica postupnog nestanka ulja u motoru.
– Korištenja drugih dijelova osim Hyundai originalnih dijelova.
– Bilo kojeg uređaja i / ili pribora kojeg nije proizvela tvrtka Hyundai.
– Izmjene, modifikacije ili nepravilnog popravka.
– Vozila servisirana u neovlaštenom servisu i/li servisirana suprotno preporuci
proizvođača.
– Propadanje gumenih dijelova, presvlaka i mekanih obloga uz normalnu uporabu i
izlaganje.
– Male nepravilnosti koje ne utječu na kvalitetu funkcije vozila ili dijelova,
kao što su neznatna buka ili vibracije koje se smatraju karakteristikama
vozila.
Slučajne ili posljedične štete:
Kao što su neugodnosti s gorivom, telefonom, putovanjem, utovarom, komercijalni
i / ili osobni gubitak i gubitak uporabe vozila.
Dodatni troškovi:
Svaki ekonomski gubitak, uključujući (bez ograničenja) za plaćanje
gubitka vremena ili novaca, neugodnosti, gubitka mogućnosti
korištenja vozila, trošak najma vozila, računi za smještaj, hranu, ostali
putni troškovi, skladištenje.
Drugo:
– Svako vozilo gdje je kilometraža na odometru izmijenjena.
– zračni udari, industrijske nesreće, kisele kiše, sol, tuča i olujni vjetar
ili druge elementarne nepogode.
– Ogrebotina boje, udubljenja ili slična oštećenja boje ili karoserije.
– Učinci cestovnih elemenata (pijesak, šljunak, prašina ili cestovni otpad) što
rezultiraju oštećenjima boje i stakla.
– Bilo kakva oštećenja laka ili obloga u prtljažniku koji su posljedica
djelovanja prtljage koja se prevozi u prtljažniku ili teretnom odjeljku
dostavnih vozila.
– Popravak kvarova uzrokovanih naknadnom ugradnjom dijelova koji utječu na
tehničke karakteristike vozila (npr. ugradnja plinske instalacije, parking
senzora, AVN uređaja i sl.)
Dobivanje usluga jamstva
Hyundai jamstveni servis bit će osiguran od strane Grand
Auto ovlaštenog Hyundai distributera bez naknade za dijelove ili rad. Ovo
jamstvo se neće primjenjivati na jamstveni servis koji obavlja netko drugi osim
ovlaštenog Hyundai distributera ili trgovaca.
Procjena jamstvenih prava
Hyundai zadržava pravo da donese konačnu odluku u svim
jamstvenim zahtjevima.
Isključenje drugih jamstava
Ovo se jamstvo daje umjesto svih ostalih
jamstava izraženih ili podrazumijevanih, uključujući bilo koje jamstvo o
mogućnosti prodaje pogodnosti koja se proteže izvan izričitog opisa, i bilo
koje druge obveze od Hyundai ili Grand Auto strane. Niti trgovac, niti njegov
agent ili zaposlenik nisu ovlašteni proširiti ili povećati ovo jamstvo.