1984. Hyundai je počeo izvoziti Ponyja u Kanadu, ali ne i u Sjedinjene Države, jer tamo Pony nije zadovoljio norme emisije štetnih plinova. Kanadska prodaja uvelike je premašila očekivanja i u jednom je trenutku bio najprodavaniji automobil na kanadskom tržištu.
1985. godine proizveden je milijunti automobil Hyundai.
1986. Hyundai je počeo prodavati automobile u Sjedinjenim Državama, a Excel je nominiran za "10. najbolji proizvod" od strane magazina Fortune, prije svega zbog njegove pristupačnosti. Tvrtka je počela proizvoditi modele s vlastitom tehnologijom 1988. godine, počevši od vozila srednje veličine - Sonate. U proljeće 1990. godine ukupna proizvodnja automobila Hyundai dosegla je brojku od četiri milijuna. Tvrtka je 1991. godine uspjela razviti svoj prvi vlastiti benzinski motor s vlastitim prijenosom, otvarajući tako put tehnološkoj neovisnosti.
1996. godine osnovana je Hyundai Motor India Limited s proizvodnim pogonom u Irungattukottai u blizini Chennaija u Indiji.
1998. Hyundai je počeo redizajnirati svoj imidž pokušavajući se etablirati kao marka svjetske klase. Chung Ju Yung prenio je vodstvo Hyundai Motora na svog sina, Chung Mong Kooa,
1999. Hyundaijeva matična tvrtka, Hyundai Motor Group, uložila je velika sredstva u kvalitetu, dizajn, proizvodnju i dugoročna istraživanja svojih vozila. Dodala je 10-godišnje jamstvo (ili 160.000 kilometara) automobilima koji se prodaju u Sjedinjenim Državama i pokrenula agresivnu marketinšku kampanju.
2014. Hyundai je pokrenuo inicijativu usmjerenu na poboljšanje dinamike svojih vozila i shodno tome angažirao Alberta Biermanna, bivšeg potpredsjednika za inženjering u BMW-u M, da povede razvoj Hyundai vozila navodeći kako "tvrtka namjerava postati tehnički lider u vožnji i upravljanju“.