08.11.2022.
U slučaju prometne nesreće u kojoj nema ozlijeđenih osoba i u kojoj je nastala samo materijalna šteta sudionici su dužni razmijeniti osobne podatke i popuniti Europsko izvješće kojim se pomaže pri utvrđivanju činjeničnog stanja. Isto tako potrebno je kontaktirati nadležnu policijsku postaju kako bi se napravio policijski zapisnik i alko-testiranje sudionika.
1. Korak – prikupljanje podataka
Zbog sljedećeg koraka koji Vam predstoji, a to je prijava štetnog događaja osiguravajućem društvu, iznimno je važno zabilježiti podatke o drugom sudioniku nesreće:
- ime, prezime, adresu i kontakt vozača,
- podatke o vlasniku vozila (s prometne dozvole),
- podatke police osiguranja od automobilske odgovornosti (broj i valjanost police osiguranja),
- ukoliko ste u mogućnosti napravite nekoliko fotografija nesreće
2. Korak – prijava štete
Mi u Grand Autu brinemo da svaki slučaj bude što jednostavniji za korisnika vozila jer poznajemo procese obrade štetnih događaja na vozilima i znamo na koji način pristupiti različitim slučajevima.
Uz pomoć našeg osoblja obavit ćemo za Vas prijavu štete i stručnu procjenu oštećenog vozila na našim lokacijama ukoliko se radi o štetnim događajima osiguranim od naših partnerskih osiguranja: Croatia, Allianz ili Triglav osiguranje.
Ukoliko se radi o štetnim događajima ostalih osiguravajućih društava, naše osoblje će Vam pružiti punu podršku u procesu prijave štete.
3. Korak - utvrđivanje osnovanosti odštetnog zahtjeva
Odgovorni osiguratelj dužan je u roku od 60 dana od dana primitka odštetnog zahtjeva (kod šteta od automobilske odgovornosti ) utvrditi osnovanost zahtjeva. Po utvrđivanju zahtjeva podnositelju se dostavlja obrazložena ponuda za naknadu štete. Isto tako, odgovorni osiguratelj po utvrđivanju svoje obveze dužan je u već navedenom roku isplatiti naknadu štete ili u slučaju nemogućnosti utvrđivanja visine konačnog iznosa štete, oštećenoj osobi isplatiti nesporni iznos naknade štete kao predujam.
4. Korak - popravak vozila
Kada je već utvrđena obveza osiguratelja za obeštećenjem, ispunili su se svi preduvjeti za popravak Vašeg vozila.
Upravo zbog svega prethodno navedenog, ako se kojim (nesretnim) slučajem nađete u opisanoj situaciji, neka Grand Auto bude vaš "joker zovi" - ili putem telefona +385 1 3710 555 ili putem
info@grandauto.hr.